Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op systeembeheer.startpagina.nl

Computer vergrendelen uitschakelen

Henk
13 Jun, 2007 16:02

Goedemiddag,

Ik zit even met een stom probleempje wat ik maar niet vinden kan.

Ik maak gebruik van een terminalserver op windows 2003 server R2.

De gebruikers die hierop inloggen, loggen lokaal in.

Nu is het zo dat als ze 30 minuten niets doen, hun computer vergrendeld wordt. Dit wil ik graag of uitschakelen of verlengen.

In de helpfunctie is er wel iets over te vinden maar dat klopt gewoon niet.

Wie weet raad?

dank,

Henk

Bewerkt 01 Dec, 2013 16:04
Willem
14 Jun, 2007 21:44

waar het zit weet ik zo 123 niet, maar als je die server standaard geinstalleerd hebt, is ie high secure, dus daar zit hem het probleem

JeroenW
15 Jun, 2007 07:16

Local security policy al gecheckt?

Nasir Yousufzai
13 Okt, 2009 13:08

hallo daar ik ben nasirtje wil je me aub toevoegen op runescape ik heet Pure Prevail :) bedankt ik heb nu honger dus ik ga eten doei!!!!!!!!!!!

Willem
18 Okt, 2009 09:18

gpo of local policy. maar euh…. als systeembeheerder lijkt me dat je 30 min. eigenlijk al te lang vindt

Ronald Vroegop
24 Mrt, 2010 22:22

Ik wil graag dar de mededeling dat de computer vergrendeld is wordt opgeheven Hoe kan ik dat doen?

Ab Alberts
10 Okt, 2011 17:18

Mijn laptop is zo maar ineens vergrendeld (Vista home Premium). Als ik de laptop aanzet krijg ik de naam van de gebruiker met daaronder Computer vergrendeld. Ik kan er helemaal niets mee. Wat ik ook doe met de cursor, het gevolg is een zwart scherm en verder niets, geen startscherm o.i.d. Wie weet een oplossing. Ab

loet wassing
01 Dec, 2013 16:04

Besturingsysteem Windows XP , bij herinstalleren naar de fabrieksinstellingen is de vergrendeling automatisch geinstalleerd